Het programma loader ChipLoader (versie 1.97.7) is lezen / schrijven FLASH en EEPROM geheugen van de volgende elektronische controle-eenheden (ECU):

Januari-5.x;

Januari-7.2;

VS-5.1;

Bosch M7.9.7, M7.9.7+;

Mikas-7.1;

Mikas-7.6;

Bosch MIJ 7.1;

Bosch ME 7.5;

Ook kan dit programma worden gebruikt bij het lezen en schrijven van het FLASH-geheugen van de ECU:

Mikas-10.3 (in dit geval is het mogelijk te lezen of schrijven via diagnostische connector);

Mikas-10.3+ (Mikas-11) (in dit geval is het mogelijk te lezen of schrijven via diagnostische connector);

Bosch MIJ 7.5.10;

Mikas-11 (GAZ);

VS-8;

Januari-7.2+;

Kefico M 7.9.7;

Bosch M 7.9.8 (Kia, Hyundai);

Bosch MIJ 7.9.7;

Bosch MIJ 7.9.9 (Chevrolet Captiva);

Bosch MP-7.0 (lezen / schrijven gebied van kalibraties, het record FullFlash ECU);

Siemens 5WY SIMK41, SIMK43 (2 aansluitingen, auto ' s KIA, Hyundai)

Siemens 5WY SIMK31 (2 aansluitingen, auto ' s Chery QQ)

Siemens 5WY (5 aansluitingen, auto ' s KIA, Hyundai)

Siemens EMS 3132 (auto ' s van Renault, Dacia)

Siemens MS43 van auto ' s (BMW)

Sirius (Daewoo, Chevrolet)

De hierboven Elektronische Controle-Eenheden geïnstalleerd op auto ' s van deze merken: VAZ, GAZ, Daewoo Sens, Daewoo Lanos 1.4, ZAZ, Daewoo, Chevrolet, Hyundai, Kia, Chery, Geely, Renault, Dacia, Volkswagen, Audi, Skoda, Seat, BMW.

Hier zijn de belangrijkste functies van dit programma:

- Voorzien van extra bescherming van het lezen (alleen voor ECU in januari-5.x, VS-5.1).

- Lees of schrijf een dual-mode-SOFTWARE (voor degenen die ECU ' s die deze functie ondersteunen).

- Verwijder startonderbreker (alleen voor ECU in januari-5.x, VS-5.1).

- Transfer van de ECU in de diagnostische modus met de mogelijkheid om het automatisch starten van de diagnostische programma.

- Werken met een database van bestanden van de gebruiker.

- De mogelijkheid van integratie in het programma ChipExplorer.

- Uitbreidbare functionaliteit door middel van het gebruik van plugins.

- Werken met verschillende formaten firmware.

- Functie test K-Line adapter.

Programma aangepast om te draaien op netbooks.

- Uitbreiding van de functionaliteit door middel van het gebruik van externe plug-ins:

- Het herstellen van de dump van het EEPROM-geheugen van de ECU Mikas-7.6

- Kopiëren van informatie Immo ECU van Siemens 5WY, Sirius, Siemens EMS 3132

- Het bepalen van de versie van de SOFTWARE (voor ECU familie in januari-5.x, VS-1, Mikas-7.x)

- Programma werkt met K-Line adapter (als COM en USB), die pakket is niet inbegrepen en kan afzonderlijk worden aangeschaft.


Versie: 1.97.7